Veel gestelde vragen

Op deze pagina ziet u een lijst met veel gestelde vragen en bijbehorende antwoorden, staat uw vraag er niet bij? Stuur dan uw vraag per mail naar info@carfumes.nl

Producten

Kunt u meer informatie geven over een specifiek product?

Natuurlijk kunnen we dat! Stuur ons een mail op info@carfumes.nl als u meer informatie wilt over een specifiek product. Wij helpen u graag verder.

Mijn gekochte artikel is beschadigd, wat moet ik doen?

Het spijt ons dat het artikel dat u bij ons heeft gekocht beschadigd is. U kunt per mail contact met ons opnemen en we zullen u zo spoedig mogelijk een gepaste oplossing bieden. Stuur alstublieft geen beschadigde artikelen terug zonder eerst contact met ons op te nemen.

Hoe gebruik ik Carfumes?

Handleiding

Stap 1: Draai de houten dop van het flesje af.

Stap 2: Verwijder de plastic dop van het flesje.

Stap 3: Draai de houten dop weer strak op het flesje.

Stap 4: Houd het flesje enkele seconden (3 tot 5 seconden) omgedraaid zodat de olie in het hout trekt (laat het touw erin zitten om lekkages te voorkomen).

Stap 5: Het flesje is nu gereed voor gebruik en kan worden bevestigd in de auto.

LET OP: Draai het flesje niet vaker dan 1x per week om. Door veelvuldig omdraaien kan het flesje gaan lekken.

BESTELLING & LEVERING

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, waarom niet?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, kan het tot twee uur duren voordat u de bevestigingsmail ontvangt. Controleer ook uw spam-inbox. Als de betaling is verwerkt en u heeft na twee uur nog geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan per mail contact met ons op.

Ik heb net een bestelling geplaatst, kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Om alle bestellingen snel te kunnen verwerken, sturen we alle bestellingen onmiddellijk naar ons magazijn om te worden verpakt en verzonden. Zodra je bestelling is betaald en verwerkt, is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen. Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op. We bekijken de status van uw bestelling en kijken of deze nog niet is opgehaald in ons magazijn. Zodra je bestelling is klaar gemaakt, is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen. Weiger het pakket bij aflevering aan de deur. Het wordt dan op onze kosten teruggestuurd naar ons magazijn. Zodra de retour in ons magazijn is verwerkt, nemen wij je retour in behandeling en krijg je je aankoopbedrag teruggestort.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:
Bij alle bestellingen onder de €40,- hanteren wij eenmalig een bedrag van €4,50 voor de verzendkosten. Bij alle bestellingen boven de €40,- verzenden wij geheel gratis.

Overige landen:
Voor alle overige landen worden de verzendkosten berekend bij het afrekenen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

We verzenden uw bestelling in een bubbeltjes envelop per brievenbuspakket of in een doos met bubbelfolie, afhankelijk van de grootte en het aantal items dat in uw bestelling zit.

Past mijn bestelling in de brievenbus?

Ja, onze pakketjes passen door de brievenbus, maar dat hangt ook af van de grootte van uw bestelling. Bij het afrekenen krijgt u te zien hoeveel de uiteindelijke verzendkosten zijn en in wat voor pakket wij het zullen versturen.

Is het mogelijk om artikelen te ruilen?

We ruilen geen producten. Als u het product voor een ander artikel zou willen retourneren, kunt u ons reguliere retourproces volgen en een nieuw artikel bestellen.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

U heeft 14 dagen de tijd om uw bestelling na ontvangst te retourneren. Bestellingen dienen ongebruikt en in de originele verpakking te worden geretourneerd. Retourkosten worden niet gedekt door Carfumes. Indien u uw bestelling wilt retourneren stuur ons een email.

BETALING

Wat zijn de beschikbare betalingsmethoden?

U kunt uw bestelling betalen met de volgende opties:

  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard
  • Sofort Banking
  • Bancotact
  • Apple Pay
  • Klarna Achteraf Betalen
  • ING Home’Pay
Hoe wordt mijn bestelling terugbetaald in geval van retourzending van een defect artikel?

Als u uw bestelling heeft geretourneerd en ‘geldteruggave’ heeft geselecteerd, zullen we u zo snel mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending terugbetalen. Wij storten het bedrag altijd terug op de bankrekening / creditcard waarmee u de bestelling heeft geplaatst.

ACCOUNT

Moet ik een account aanmaken om online te bestellen?

Als u een bestelling wilt plaatsen, is een Carfumes account niet nodig. U kunt afrekenen als gast, snel afrekenen met een Paypal-account of u registreren als klant.

Wat zijn de voordelen van een account op Carfumes?

Een Carfumes-account maakt het plaatsen van een bestelling sneller en gemakkelijker. Uw adresgegevens worden automatisch ingevuld en al uw bestellingen zijn gemakkelijk op één plek terug te vinden.

Hoe maak ik een account aan?

Klik op ‘Mijn account’ rechtsboven op onze website. Om te kunnen registreren moeten alle velden met een ster worden ingevuld.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

We kunnen uw account verwijderen wanneer u maar wilt. Stuur ons een e-mail naar info@carfumes.nl en we zullen uw account verwijderen. Hiervan ontvangt u een bevestiging.

OVERIGE VRAGEN

Ik heb net iets besteld, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We doen ons uiterste best om alle bestellingen binnen 48 uur uit te voeren. Zodra wij het pakket verstuurd/aangemeld hebben zullen wij u hierover direct informeren.

Worden de leveringen beïnvloed door COVID-19?

We doen ons uiterste best om alle bestellingen binnen 48 uur uit te voeren. Dit betekent dat je pakket bij het plaatsen van een bestelling binnen 48 uur ons magazijn verlaat.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice is gedurende 09:00 – 17:00 beschikbaar om u te helpen met al uw vragen. U kunt ons een e-mail sturen naar info@carfumes.nl.

Ik ben een bedrijf en wil de producten van Carfumes graag verkopen in mijn winkel, met wie moet ik contact opnemen?

Neem contact op met info@carfumes.nl voor meer informatie. Wij zullen zo spoedig mogelijk een passende offerte voor u uitbrengen. Vermeld in uw email het volgende:

  • Gegevens van uw bedrijf
  • Aantal Carfumes dat u wilt afnemen
  • Contactgegevens